U bent hier

Veelgestelde vragen

1) Ik heb me geregistreerd, maar geen e-mail ontvangen. Wat nu?
    Neem alstublieft contact op met de klantenservice, zij helpen u verder.
    klantenservice@medischondernemen.nl / 038-4606384.

2) Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?
    Ga naar https://www.patientenenquete.nl/user/password en vul uw e-mailadres in.

3) Wat kost PatiëntenEnquête?
    Bekijk de prijzen op https://www.patientenenquete.nl/prijzen-2019.

4) Krijg ik korting als ik abonnee ben van MedischOndernemen of lid van het PM-Netwerk?
    Ja, meer informatie op https://www.patientenenquete.nl/prijzen-2019.

6) Hoe kan ik betalen voor PatiëntenEnquête?
    De betaling geschiedt middels automatisch incasso.

7) Zit er een maximum aan het aantal tandartsen per lidmaatschap?
    Wij hanteren één prijsmodel, u kunt meerdere tandartsen in uw account verwerken.
    Houd er wel rekening mee dat de enquête voor de patiënt gebruiksvriendelijk en toegankelijk moet zijn.
 

Heeft u een vraag die hier niet tussen staat? Stuur 'm op via klantenservice@medischondernemen.nl of bel ons op 038-4606384.