U bent hier

Privacybeleid

De informatie die uw patiënten geven door het invullen van de PatiëntenEnquête is uiteraard strikt vertrouwelijk. De resultaten kunt alleen u inzien. U kunt niet zien wie een enquête in heeft gevuld. Het e-mailadres van de patiënt die een enquête heeft ingevuld wordt direct uit de lijst verwijderd. Daarmee is de anonimiteit van de patiënt gegarandeerd. Dit is voor degene die de enquête invult een belangrijk gegeven.

In het systeem wordt de patiënt ook uitdrukkelijk gewezen op het feit dat hij/zij de lijst gegarandeerd anoniem kan invullen.

Anonimiteit voor deelnemende patienten
De vragenlijst is opgesteld door een onafhankelijke derde partij. Bij het versturen van een uitnodiging en een eventuele herinnering voor een enquête, wordt het e-mailadres van de patiënt ingevoerd en opgeslagen. Zodra de enquête door de patiënt wordt afgerond, wordt het betreffende e-mailadres uit het systeem verwijderd. 

De onafhankelijke derde partij verwerkt alle enquetes, met behulp van een speciaal ontwikkeld programma, tot een geanonimiseerd overzicht en een rapportcijfer van desbetreffende tandartspraktijk. De gegevens worden aan de tandartspraktijk verstrekt zonder herleiding van e-mail adres en naam. De patient blijft dus volledig anoniem!

Zolang een enquête waarvoor een uitnodiging is verstuurd nog niet is ingevuld, wordt het e-mailadres bewaard. Op deze manier kan een herinnering worden verstuurd. Nadat er een herinnering is verstuurd, wordt het e-mailadres automatisch verwijderd uit het systeem.

Er zal op deze manier dus nooit een verband zijn tussen de antwoorden op een enquête en een e-mailadres, omdat het e-mailadres wordt verwijderd bij het opslaan van de enquête of het versturen van een herinnering
om deel te nemen aan de enquête.

Privacybeleid PatiëntenEnquête (PE) ten aanzien van de geregistreerde gebruiker (tandartspraktijk)
(Deze pagina is voor het laatst aangepast op 2 mei 2013.)

PE is er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid
om uw privacy te beschermen. Op deze pagina laten we u weten welke gegevens we verzamelen als u de PatiëntenEnquête gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo begrijpt u precies hoe wij werken.

Dit privacybeleid is van toepassing op de diensten van PE. U dient zich ervan bewust te zijn dat PE niet verantwoordelijk is voor het privacybeleid van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van deze
website geeft u aan het privacybeleid te accepteren.
PE respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke
informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.

Ons gebruik van verzamelde gegevens

Gebruik van onze diensten
Wanneer u zich aanmeldt voor onze dienst vragen we u om praktijk- en persoonsgegevens te verstrekken.
Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op de servers van onze hosting partij, genaamd Byte. Graag verwijzen wij u naar het beveiligingsbeleid van onze host: http://www.byte.nl/wiki/Beveiligings_Beleid. Wij hebben gekozen voor een host die veel aandacht besteed aan de veiligheid van de persoonsgegevens.
Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere praktijk- en persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

Communicatie
Wanneer u een e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat we die berichten
bewaren. Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens die voor de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van PE of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens 

niet combineren met andere praktijk- en persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

Doeleinden
We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden
beschreven in dit privacybeleid tenzij wij van tevoren uw toestemming hiervoor hebben verkregen.

Derden
De informatie wordt niet met derden gedeeld. In enkele gevallen kan de informatie intern gedeeld
worden. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

Veranderingen
Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze site.
Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van deze site, kunnen leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen.

Keuzes voor persoonsgegevens
Wij bieden alle geregistreerde gebruikers de mogelijkheid tot het inzien, veranderen, of verwijderen
van alle praktijk en persoonlijke informatie die op enig moment aan ons is verstrekt.

Aanpassen/uitschrijven communicatie
Als u uw gegevens aan wilt passen of uzelf uit onze bestanden wilt laten halen, kunt u contact met
ons op nemen. Zie onderstaande contactgegevens.

Vragen en feedback
We controleren regelmatig of we aan dit privacybeleid voldoen. Mocht u vragen hebben over dit
privacybeleid, dan kunt u altijd contact met ons opnemen:

MedischOndernemen
t.a.v. Susanne Morren
Schrevenweg 3

8024 HB Zwolle
susanne@medischondernemen.nl